MediatorsMediators

Unicul serviciu pentru solutionarea conflictelor la locul de munca din Romania

Medierea conflictelor in organizatii – Curs deschis

"Ca un conflict sa se nasca trebuie sa existe cel putin 2 persoane."

Beneficii

  • aprecierea nivelul de gravitate al conflictului;
  • recunoasterea gradului de interdependenta dintre tine si colegul de servici;
  • cunoasterea balantei puterii si riscului abuzului de putere;
  • recunoasterea caracteristicilor colegului ce ar putea contraindica folosirea Medierii.
  • identificarea a 2 tipuri de comportament, in cadrul unui studiu de caz sau al unui conflict propriu-zis, care ar putea obstructiona rezolvarea problemei si care ar putea descrie cum se pot elimina.
  • identificarea a 5 elemente ce pot duce la constrangeri, in cadrul unui studiu de caz sau al unui conflict propriu-zis, urmand o metoda de intrerupere a ciclului care face problema dificil de rezolvat.
  • initierea unui dialog cu colegul de servici pentru a rezolva conflictul existent.
  • stabilirea termenilor care diminueaza conflictul si pe cei care sporesc cooperarea.
  • descrie trasaturile necesare unui context favorabil unui dialog de succes.
  • foloseste tehnici de concentrare a dialogului asupra problemei si incearca sa indepartezi obstacolele unei concluzii favorabile.
  • foloseste cele 2 tehnici necesare pentru a depasi problema eu-impotriva-ta, noi-impotriva-problemei.
  • recunoaste gesturile de conciliere care sunt naturale fiind atent la orice oportunitate de a rezolva conflictul.

Pasii procesului de mediere

  • Pasul 1: Gaseste timp sa discuti - De ce 95% din problemele de comunicare raman nerezolvate si cum poate scadea acest procent.
  • Pasul 2: Planificarea contextului - "unde-si-cand" sa discutati.
  • Pasul 3: Discutia propriu-zisa - Trecerea de la "eu-impotriva-ta" la "noi-impotriva-problemei".
  • Pasul 4: Incheierea unei intelegeri - Trei criterii de a incheia o intelegere care sa dureze.

Beneficii

  • costul financiar al uni conflict va scadea cu 50%.
  • frecventa conflictelor in organizatie va scadea cu cel putin 80%.
  • masurarea costului conflictului din organizatia ta.
  • obiceiurile contraindicate de comunicare intre 2 persoane si cum pot fi evitate.
  • motivele surprinzatoare prin care aceasta metoda in 4 pasi are succes.

Pachetul pt cursanti

  • Suport de curs pentru Modul 1 Conceptul de Conflict, ce sta la baza conflictului
  • Suport de curs pentru Modul 2 Medierea Conflictelor in organizatii
  • Suport de curs pentru Modul 3 Medierea Manageriala
  • Cartea "Solutionarea Conflictelor", autor Daniel Dana, Ph. D

Contact Mediators

Necesar pentru a verifica dacă eşti o persoană şi nu software



Anunt

Stimati utilizatori job.ro, va informam ca datorita unor revizii tehnice, exista posibilitatea aparitiei unor nefunctionalitati in cadrul site-ului. Va dorim sa ne informati daca apar orice fel de probleme in accesarea conturilor proprii pentru rezolvarea acestora in cel mai scurt timp posibil.
Va multumim pentru intelegere.
Echipa Job.ro

CV Gold

Doriti ca CV-ul dvs sa fie afisat inaintea celorlalte? Din contul personal accesati optiunea CV Gold si urmati pasii.

Top angajatori

Poţi aduce un plus de imagine companiei tale şi îţi poţi promova suplimentar anunţurile de angajare prin plasarea companiei tale în această zonă. Află mai multe detalii despre acest serviciu.

Angajatori recomandaţi

Poţi aduce un plus de imagine companiei tale şi îţi poţi promova suplimentar anunţurile de angajare prin plasarea companiei tale în această zonă. Află mai multe detalii despre acest serviciu.

Statistici

Total locuri de muncă în ultima lună: 0
CV-uri: 199202 total / 5001 actualizate în ultima lună
Companii: 13342 total / 0 cu anunţuri active